poniedziałek, 24 sierpnia 2015

podpisana wyprawka przedszkolaka


słyszycie dzwonek? uwaga, rozbrzmiewa coraz głośniej i jest już prawdopodobnie ostatnim! odliczanie...czas…start! lada chwila przedszkolaki rozpoczną edukację i zabawę, a odpowiednia wyprawka ma im to ułatwić. 



na liście rzeczy wymaganych przez Julka przedszkole pojawił się worek z materiału, w którym ma znajdować się zapasowa bielizna. wymagane oczywiście jego odpowiednie oznakowanie. w tym przypadku wszystko jasne, a taki spersonalizowany worek (lub plecak) można zamówić na stronie paquet.


kolejnym wymaganym punktem jest poduszeczka i kołderka. Julek nalega na poniższy zestaw pink no more i chyba będę musiała spełnić jego życzenie choć w domu troszkę będzie go brakować. prababcia postara się uszyć coś specjalnego i może uda się przekonać mojego przedszkolaka do zamiany, ale jego komfort jest najważniejszy i decyzja pozostaje oczywiście w jego gestii. jak klamka zapadnie będziemy to "podpisywać".



początkowo wymaganie piżamy wydawało mi się przesadą. przecież legnąć na drzemkę w ciągu dnia można tak po prostu w ubraniach. sens zrozumiałam nieco później i już jestem wdzięczna wychowawczyni, że chce jej się chcieć przetrwać dwukrotne przebieranie gromadki, raczej gromady, dzieciaków… chapeau bas. pozytywny aspekt towarzyszący tym czynnościom to oczywiście nauka samodzielnego ubierania. dodatkowo wyobraźmy sobie sytuację, że do południa dzionek spędzamy na dworze. wiadomo, że czysty nikt z tego nie wychodzi. chyba jakoś tak nie wypada leżakować na brudaska w placówce edukacyjnej choć osobiście radykałem nie jestem. nasze ulubione piżamki  pochodzą ze sklepu h&m.


plecak, mimo iż nie jest koniecznością, każdy przedszkolak raczej posiada. plecak, który chciałabym Wam rekomendować jest marki dwell studio. Julek jest jego posiadacze od zeszłego roku kiedy to otrzymaliśmy go w ramach akcji sklepu mamissima blogerzy for christmas. do tej pory sprawuje się idealnie. szczegółowo pisałam o nim tu.


dodatkowy worek warto mieć. więc mamy. ten worko-plecak pochodzi z zestawu podpisane.pl.


całą wyprawkę można estetycznie i wygodnie oznaczyć  spersonalizowanymi produktami podpisane.pl. rozpisywałam się o nich tu więc tylko przypomnę, że wszystko jest genialnie pomyślane, trwałe i estetyczne.









mamy i polecamy




1. śniadaniówka skip hop - np. tu

2. bidon skip hop - np. tu

3. oraz 6. najlepsza pod słońcem bielizna! jakość i krój nie do pobicia! gacie z tesco też mamy ale naprawdę warto poznać nosweet

4. śniadaniówka tum tum - np. tu ;)

5. plecak kanken mini - tu

7. kapcie superfit - np. tu

8. oraz 9. skarpetki happy socks kids są genialne! poza szalonym, szczęśliwym wyglądem są jakościowo świetne. przede wszystkim są miękkie i nie uciskają nóżek, a jednocześnie świetnie trzymają się na stopie - np. tu



dla przypomnienia podrzucam kilka praktycznych wskazówek, którymi warto się kierować przy doborze przedszkolnej garderoby:

- buty zapinane na rzepy będą lepsze bo dziecko sobie z nimi łatwiej poradzi

- ubrania zapinane na suwak (a nie na guziki) będą łatwiejsze w obsłudze dla malucha

- dres zamiast np. jeansów będzie najwygodniejszy



jako uzupełnienie tematu głównie chłopięcej wyprawki przedszkolnej polecam mój wcześniejszy wpis….oooo tu.


14 komentarzy:

  1. Mój synek jest w tym samym wieku, ale do przedszkola chodzi od zeszłego roku (poszedł jako 2,5 latek) więc już bez stresu :) u nas wystarczyło podpisanie/spersonalizowanie woreczka na ubrania, samych ubrań nigdy nie podpisywaliśmy i tylko (!!!) raz zdarzyło się, że wrócił w cudzych skarpetkach ;) poza tym jakoś rozpoznawał swoje ubrania, on zresztą najmniejszy (wzrostowo) w grupie więc nie było problemu hehehheh A jeśli idzie o piżamki - u nas lepiej sprawdziły się z krótkim rękawem, bo w przedszkolu dość ciepło i faktycznie synek nauczył się samodzielnie ubierać/rozbierać dość szybko chociaż w domu przy mamusi nadal udaje, że niekoniecznie potrafi...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha a bo te nasze dzieci to bystrzaki i wiedzą, że nie ma to jak u mamuni :D ;)
      ja w sumie też wszystkiego podpisywać nie będę bo nawet by mi metek i naklejek nie starczyło chyba haha, a tak na serio to podstawowoe rzeczy, na początek koniecznie. niby wie co jego, ale jak mu się z emocji pokiełbasi to pani będzie w kropce ;)

      Usuń
  2. super wyprawka i fajnie ze nie przekombinowana, ja jeśli chodzi o przedszkole to staram się spełniać zachcianki panny Hanki i np. nie ma limitu na ilość powtórzeń motywu kucyków pony na kredkach farbkach itp :)))) ale ja pójdzie do pierwszej klasy to poszaleje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Olu :*
      a Ty masz bardzo dobre, zdrowe podejście i to mi się podoba :*

      Usuń
  3. Powiem tak moje dziecko poszło do przedszkola po raz pierwszy 2 tygodnie temu , zrobiłam mu super wyprawke i jak bym mogła to bym przestała zdiecia jak te rzeczy wyglądają po 2 tygodniach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. stylówa ta julkowa wyprawka :) ja już tęsknię za kompletowaniem swojej :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe :D
      a gdzie się Martynko wybierasz bo nawet nie mam pojęcia co teraz zamierzasz ? :*

      Usuń
    2. chyba nic nie zamierzam. jutro mam poprawkę z matmy :(

      Usuń
    3. oh to ja trzymam kciuki! :*
      kochanie, a to sobie przez ten rok jeszcze wszystko przemyśl i tylko nic na siłę!!!! :*

      Usuń
    4. jakoś poszło :) zobaczymy, może akurat się uda. I zdecydowanie potrzebuję odpoczynku od stresów.. potem się będę martwić!

      Usuń
    5. mam nadzieję, że już będziesz mieć spokój :*

      Usuń
  5. Fajne wybory. Dziękuje za tyle podpowiedzi. Worek na 100% do kupienia, proszę tylko podpowiedzieć czy na jedna zmianę ubrań wystarczy rozmiar L, czy jednak XL. Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurka wodna, nie mam pojęcia jaki mamy rozmiar :( radzę wziąć większy boto zawsze bezpieczniej i bez ewentualnego upychania na siłę się obejdzie ;)
      :*

      Usuń