piątek, 22 maja 2015

dzień mamy

Kochane Mamy, nadchodzi nasz dzień, w którym powinniśmy poczuć się wyjątkowo. czułości naszych Pociech są najwspanialszym prezentem, ale…ale same możemy się jeszcze bardziej dopieścić poprzez mniejszy lub większy drobiazg jaki sobie z tej okazji sprawimy. z ulubionego sklepu amazing decor wybrałam kilka smaczków w moim guście, które akurat może i Wam się spodobają.




1. długopis tinek
uwielbiam urocze drobiazgi, a ten długopis jest typowo kobiecym dodatkiem.

2. krem do rąk bloomingville
krem kremem, ale to opakowanie! wow! 

3. poszewka fine little day
poduszek nigdy za dużo tym bardziej, że wystarczy jedna nowa, a mieszkanie całkiem jak po remoncie ;) czy nie fajni sobie na takiej poleżeć? :)

4. lustro madam stolz
mam i u w i e l b i a m! okrągłe lustra rulez!

5. chusta apaszka wayda toulouse
też mam i też pałam miłością do niej. tylko ten kolorek by się jeszcze nadał bo twarzowy prze bardzo. chusta dostępna jest w trzech rozmiarach.

6. znak "&" hubsch
świetny dodatek...i czaję się na niego. 

7. kosz bloomingville
koszy tak jak z poduchami,  nigdy za dużo. ten jest wyjątkowo oryginalnej konstrukcji i świetnie prezentuje się we wnętrzach. nada się na różne pierdołki, apaszki, koce, skarpetki etc.

8. torba house doctor
torbo siata z nieprzemakalnego płótna na skórzanych paskach. wiele ze mną przeszła i wciąż wspaniale się prezentuje. uniwersalna jest niesłychanie bo i na wieczornym letnim spotkaniu będzie idealnym dodatkiem, a w dzień i na targu może towarzyszyć.  

9. fondue czekoladowe z kokosem nicolas vahe
nie wiem co napisać...po prostu żarłabym!!!!!

10. kubek bloomingville
prze oryginalny kubek! że niby pognieciony taki :D
11. herbata strawberry cream tea tafelgut
pyszny drobiazg, który cieszy dwa zmysły wzroku i smaku, a w wyżej wspomnianym kubku na pewno smakuje najlepiej!



2 komentarze:

  1. mam już w koszyku &;p Lustro max mi się podoba tylko nie wiem jeszcze gdzie by miało zawisnąć;p

    OdpowiedzUsuń