piątek, 27 marca 2015

a day like today

czyli, że ino nic specjalnego. po prostu złapałam dziś aparat w dłoń i tak to….






































lustro na linie - madame stolz 

dywanik zygzak - amazing decor

świecznik "ptaki" - scandiloft

torba papierowa - blacksis 
sama jestem zaskoczona swoim umiłowaniem do tego typu worów. to po prostu must have mojego mieszkania :D przepraktyczna rzecz!

komin & czapka - maybe4baby muszę przyznać, że to najlepszy komin jaki mieliśmy! taki w sam raz. idealny. nie, że zwisa dla samego zwisania ;) tylko spełnia doskonale swoje funkcje, a do tego jest bardzo miękki i dwustronny. czapa znowu cienka, taka wiosenna, a i nawet letnia jak pogoda się wtedy zrujnuje to idealna. zestaw z pełną rekomendacją Julka. 

skarpetki - happy socks dostępne w wielu sklepach w pl.
najbardziej szalone skarpety jakie znam i jakościowo prima sort

pompony - miss pompon najlepsze tiulowe pompony na rynku! 

koszulka "człowiek" - miszkomaszko 





17 komentarzy:

  1. Więcej takich zdjęć ... <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby pierwsze lody? Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeurocze kadry! :)
    momentami jednak troche za ciemne, pracujesz nad przeróbką? wykres krzywych? :) szkoda tak cudnych fotek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wykresu krzywych nie znam :D
      fakt, że zdjęcia są praktycznie soute, bo nie znam się na przeróbce, ale też bardzo lubię "brudne" kadry i mam wrażenie patrząc na moje ulubione blogi lifestylowo-parentingowe, że ten "szum" to zaleta. trochę się różnią od zdjęć katalogowych, blogów fashion i to w nich lubię i tak mi też jakoś wystarcza. ale z chęcią poznam metody podkręcania :D także teraz musisz mnie nauczyć :D

      Usuń
    2. poza tym, pracuję na macu i on pięknie podkręca zdjęcia a te same na innych komputerach mogą nie wyglądać tak "apetycznie" także trudno mi się odnieść co tam kto widzi. fakt jest taki, że obrabiać muszę się nauczyć :) napisz mi priv o co komon i na czym pracujesz przy obróbce :)

      Usuń
  4. wspaniałe zdjęcia - naturalne, bez zbędnego Photoshopa, takie zdjęcia lubię najbardziej .... świadczą o autorze - o jego pasji, a nie o sile programu do obróbki !!!

    PS. cudne wnętrza i oczywiście uroczy Julek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten Mały- Wielki Człowiek i jego świat :D. Macie bardzo sympatyczne i eleganckie "M" w stylu, jaki lubię :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju! Jak pięknie uchwycone codzienne chwile. Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja mam pytanie odnosnie sklepu w jakim zaopatrzyła sie pani w taka ladna szafe i drzwi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafy wnękowe robił mój tata już dość dawno, a drzwi są z castoramy, które można zabejcować na dowolny kolor :)

      Usuń
  8. DEsign Julka i mieszkania I klasa.Buziak dla Malca**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :D szczególnie za design Julka :D haha parę lat Go obmyślaliśmy :D ;)

      Usuń
  9. Chłopak bomba ;) Mieszkanie super :)
    I pytanie: skąd ten czarny wieszak w przedpokoju i plecak Julka?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      wieszak mam ze sklepu amazingdecor.pl (marki nie pamiętam), a plecak ze strony ilovemykanken.com :)

      Usuń
  10. Witam.dzis zaczelam czytac,piekne zdjecia.Interesuje mnie plecaczek zolty a nie widac wyraznie firmy.Z gory dziekuje i pozdrawiam Aga z Krakowa

    OdpowiedzUsuń