niedziela, 29 marca 2015


instagramowy bałagan










































16 komentarzy:

  1. Niezmiennie zakochana jestem w Julu i w Twoich kadrach, pięknie. Julek coraz bardziej podobny do Ciebie <3

    ps: Twoje biurko to Ikea? podoba mi się ta prostota, mam jakies stare biurko właśnie z Ikei, ale zagraca mi połowe pokoju, Twoje jest takie zgrabne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aguś! <3 :* :* :* <3
      a co do biurka to kawałek blatu uciął mi tata, a nogi z ikei :)

      Usuń
    2. No tak, prosto najlepiej! Muszę w takim razie namówic tatę ;))

      Usuń
  2. Co to za butki ma julo piekne a skad ta torba w paski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, o które chodzi, ale domyślam się, że o szaro żółte :) to marka veja :)
      torba w paski to house doctor :)

      Usuń
  3. Baardzo sympatyczne kadry:))) We want more:) Mam pytanie, a półeczka (biała) nad biurkiem i stołem skąd?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Was, Wasze kadry ,pomysły na stylizacje :)
    Skąd są bluzy na 4 zdjęciu i dywan w salonie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi :D
      bluza beżowa beau loves ze sklepu groshki.pl, a czarna bobo choses z ich strony. dywan natomiast z ikei.

      Usuń
  5. Uwielbiam waszą rodzinkę i zdjęcia na insta:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poproszę o namiary na Twoje klapki ze zdjęcia, beżowy zegarek i książkę Julka z anatomią - są suuuuper! Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D skórzane klapki birkenstock z zalando, zegarek to swatch, a książka to "prawie wszystko" joelle jolivet :)
      pozrawiam :)

      Usuń