poniedziałek, 5 stycznia 2015



new year!!!

ja jak zwykle mam obsuwę, jakaś taka mało aktualna jestem i nie na bieżąco, ale jak to mówią, lepiej późno niż wcale. także na wstępie Kochani, wspaniałego roku Wam życzę! więcej radości niż trosk oraz zdrowia, zdrowia, zdrowia!

okres laby świątecznej uważam za zamknięty. tata wyjechał. jak był z nami jaki ja miałam hajlaf! same przyjemności! tatuśko potrafi się zająć wszystkim. wspaniałego mam męża muszę przyznać. kocham Go wciąż jak siksa jakaś ;) :D  a dziś miałam twardy powrót do codzienności ale również i do blogowania. to nie tak, że blogowanie to jakaś praca ciężka (choć jeśli ktoś twierdzi, że to nic takiego to proszę samemu spróbować) bo dla mnie czysta przyjemność, ale wymaga trochę zaangażowania. jednak kiedy mam blisko przyjaciół i tatuśka to głowa jakoś tak w chmurach i jakaś taka błoga pustka w niej. no ale już bardzo, baaardzo się już stęskniłam za Wami Ludziska!

krótko podsumowując (bardzo krótko) dla mnie ten rok był, hmmm, no całkiem fajny! a z uwagi na wspaniałe osoby, które pojawiły się moim życiu był wręcz rewelacyjny. zdecydowanie nie powinnam narzekać, ale mam nadzieję, że z obecnego będę mieć jeszcze więcej satysfakcji. zresztą, jak z każdym kolejnym rokiem każdy ma nadzieję, prawda ;) ? 
postanowiłam nie postanawiać (bardzo to modne teraz). jednak są rzeczy, których pragnę i mają one wspólną cechę - chcę o nie zadbać. 
chcę zadbać o przyjaciół, o relacje, kontakty. chciałabym aby nie czuli się mi obojętni.
chcę zadbać o moją rodzinę, dom i o siebie. chcę by to zadbanie odbyło się na płaszczyźnie fizycznej i duchowej. myślę, że to sporo i niewiele zarazem. chyba wytrwałości powinnam sobie życzyć najbardziej. 








































25 komentarzy:

  1. Uwielbiam klimat u Was. Wszystko ma taki cudowny smak urok ze az chce sie tu wirtualnie wracac i cieszyc gałki :D te pierdolki w szufladzie te meble TEN Julek :) wszystko piekne i do zgapiania ;0 pozdrawiam i czekam na jeeeeszczeeee wiecej kadrow !

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd ta fajna taśma co zdjęcia są przyklejone? ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to whashi tape. taśmy można kupić w amazingdecor.pl albo scandiloft.pl :)

      Usuń
    2. Dzięki =* A w którym miejscu w mieszkaniu przykleiłaś? Trzymają?

      Usuń
    3. właśnie zdarzają takie jakieś co kiepsko trzymają. nie wiem od czego to zależy :( ale zazwyczaj są oki. trochę już ich przerobiłam. zdj na drzwiach lodowki i kalendarz. na scianie tez spoko trzymaja u julka, ale wieksze rzeczy moga odpadac. julek sie nimi tez bawi i nakleja na kartki. mozna prezenty przyozodobic nimi. a takie wielofunkcyjne i sldow nie robia :)

      Usuń
  3. Ten komplecik czarno- biały w miśki jest cudny:-) Skąd jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. portki to pierwsza kolekcja marki nosweet wiec sprzed chyba 4 sezow, a bluzeczka lindex tez jaks stara kolekcja. uzywane obecnie jako pizama ;)

      Usuń
  4. a kalendarz gdzie dopadłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kalendarz! Gdzie można taki dostać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie u was, tak domowo, przytulnie :) mieszkałabym :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Również wspaniałego i przede wszystkim zdrowego roku życzymy .. by udało się zrealizować to co zaplanowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tu dużo gadać zajefajni jesteście 😜:-P co Cie czytam to mam coraz większą ochotę was poznać tak face to face .:-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam i obserwuję Was już od dawna z wielką przyjemnością. Julek często przypomina mi mojego Natka. Zdaje się, że ten sam typ kochanego urwiska. :) Życzę dalszej fajności! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam do Ciebie zaglądać;-) Gosia K.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaglądam tu regularnie. Zdjęcia jak dla mnie mistrzostwo :) Widzę, że miłość do jabłuszka wielka :)
    alexanderkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń