poniedziałek, 19 stycznia 2015


insta bałagan




































13 komentarzy:

  1. Ja mam pytanie o plakaty miniwilla. Gdzie kupowaliście? Ja dziś dostała jeden swój kupowany w Anglii i przeżyłam szok: pognieciony i to niestety nie od transportu, rogi zagniecione... Długo robiłam podchody żeby go kupić bo grafika jest super ale jakościowo to masakra a cena mała w sumie nie jest. Czy tylko ja miałam takiego pecha?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh no!!!! to na pewno wina sklepu! a skąd zamawiałaś? ja też mam z Anglii i przyszedł pognieciony, ale tuba była zmiażdżona więc od transportu. zrobiłam foto i wysłama do sklepu i zaraz mi drugi wysłali już z oznaczeniem, żeby uważać na paczkę i przyszedł w stanie idealnym.

      Usuń
  2. Z cissywear, w ogóle paczka niewypał jakiś, jednej koszulki z bobo w ogóle mi nie wysłali, a plakat nie od transportu bo tuba cała. Szczerze to wygląda trochę tak jakby już po przejściach był. Boki zagniecione, na środku pełno zagnieceń. Paczka miała być na poprawę humoru a tu taki zonk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie znam :( ja mam z molly-meg. ja bym nie darowała i chociaż spróbowała interweniować.

      Usuń
    2. Będę na pewno. Dziękuję za namiar, następny spróbuję tam :)

      P.S Wasze mieszkano super!!!

      Usuń
  3. wszystko piękne to wiadomo, dla mnie nr.1 w śród blogów gdzie pokazane jest królestwo małego chłopca :))
    ale te włooosy Julka !! Cudowne! Tak na nie patrzę i patrzę i się inspiruję (ok odgapiam),
    przeszukałam internety i większość fryzur chłopięcych wymaga interwencji czegoś mocniejszego niż na wodę, a chciałabym dla swojego coś fajnego i nie wymuszonego :)
    Pozdrowienia znad morza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej ale mi miło :*
      co do fryzury Julka to jego włosy podcinam sama i nie znają one nawet grzebienia także jest to czysty freestyle :D ;)
      pozdrawiam!!! :* :* :*

      Usuń
  4. Jestem ze wszystkim na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham Twoje zdjęcia. I ja mam pytanie w kwestii fryzury, bo ja wiem, że Ty sama taka genialna fryzjerka, ale mam pytanie, czy Ty tak na żywioł idziesz, czy gdzieś jakiś tutorial podpatrzyłaś? Moja Bestia ma podobna fryzurę, tylko grzywka inna i tył krótszy, ale trochę mi to poszarpane wychodzi, kształt jest ok, ale no, nie do końca jestem zadowolona, stąd pytanie. I kapciochy, kapciochy skąd? I w ogóle ja chcę więcej postów! Znaczy postuluję. Proszę grzecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idę na żywioł :D za każdym razem fryz wygląda inaczej. mi też wychodzą poszarpane i stąd moja metoda maskowania tego - nie czeszemy włosów :D hehe i o dziwo zero dredów ;) ostatnio zaczynamy współpracować przy obcinaniu, w sensie, że J w miarę spokojnie siedzi i prawie się nie rusza ;)
      kapcie kupiłam w tk maxx :) sa super :)
      dziękuje za miłe słowa i postaram się poprawić i częsciej zarzucać coś na blog :) :*

      Usuń
  6. a ja chciałam zapytac o ten dywanik drogę?, bo własnie szukam czegoś takiego i nie mogę znależć:/ Zastanawiam sie też nad tymi puzzlami z barbappapa ale nie wiem czy mój niespełna dwulatek nie jest za mały chociaż bardzo mnie kuszą własnie po to zeby jeżdził po nich autkami bo to u nas teraz hit i niestety wszystko kręci sie wokół nich;). Uwielbiam tu zaglądac i jeszcze sie nie zdarzyło zebym nie znalazła czegoś dla nas. także podpisuję sie pod: Proszę o więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dywanik jest z hm home kids. to prezent mikołajkowy tak naprawdę. podobno szybko się rozeszły niestety :(
      puzzle barpappa sa super tylko one sa od 3 lat ale mój niespełna 3latek już się nimi bawi, jednak dla maluszka będą jeszcze nie odpowiednie chyba. ale zawsze moga zaczekać :)
      dzięki za miłe słowa i będę sie starać więcej, częsciej :D ;) ;*

      Usuń