czwartek, 13 listopada 2014



retro style toys

nie ma chyba dziecka, które by nie posiadało choć jednego fisher-price'a. to wręcz pozycje obowiązkowe jeśli chodzi o plastikowe, pstrokate, interaktywne zabawki. i Julek ma. uwielbia. 
jednak nie przypuszczałam, że ja też będę kiedykolwiek wręcz MARZYĆ o zabawkach fisher'a. a jednak. 
kolekcja 'classic toys' skradła moje serce. to seria autentycznych modeli zabawek fp z lat siedemdziesiątych. 
po prostu spójrzcie! 













ktoś widział w PL?
fisher price zlituj się!!! :D




15 komentarzy:

  1. Aaaaaaa!! Zakochałam się w tym aparacie!! Aaaa dlaczego mi to robisz zła kobieto!! Pewnie za nim dotrą do pl mój syn będzie pięciolatkiem :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aparat! gramofon! tv! radio!… aaaaaaaaa sama sobie tez to zrobiłam :( :P :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. mi tu!!! ja się zastanawiam czy coś jest nagrane na tych płytach haha :D kusi :D

      Usuń
  3. Tak, my mamy aparat i gramofon! Czekają tylko na odpowiednia stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak wystylizujesz aparat i gramofon :D hihi

      Usuń
  4. Piątka z plusem dla Fisher Szajsu :D Fantastyczne odświeżenie klasycznych zabawek. Ciekawe czy za 30 lat będziemy z rozrzewnieniem wspominać obecne zabawki z Fishera, aż chce się coś kupić i zachować nieodpakowane do celów kolekcjonerskich... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D ja mam oryginalne opakowania nawet do moich barbie :D
      ciekawe czy ktos zechce kupic je ode mnie :D
      wymienie choćby na retro fiszera! :D

      Usuń
  5. Super są !!! Wszystkie te zabawki są dostepne na Amazon.uk i raczej wysyłają do PL

    OdpowiedzUsuń
  6. No i czad!
    Ja tez u siebie o prezentach a raczej braku pomyslow bo moi zabawki maja daleko, daleko..

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana mówisz i masz http://store.alexandalexa.com/two-tune-tv teraz są w promocji...płacisz w zł i wysyłka chyba od 100 jest darmoszka;)

    OdpowiedzUsuń
  8. moze w mother care, e bay? na pewno amazon :)
    widzialam w uk i czekamy na promo :D

    OdpowiedzUsuń