środa, 12 listopada 2014

hello kitchen!

kuchnia to miejsce, które do niedawna omijałam szerokim łukiem. dzielenie jej z jej szefową nie zachęcało do pichcenia, a obiad i tak zawsze był na stole więc nie pchałam się tam gdzie mnie nie chcieli. mam se już swoją więc korzystam z radością. nie no z tą radością to przesadziłam. korzystam po prostu i czasami nawet mi się to podoba.  
marna ze mnie kucharka więc imam się tylko przepisów najprostszych z najprostszych bez miliona składników i bez tych różnych dziwacznych przypraw, których nie mam w domu i w naszym spożywczym są nie do zdobycia. no i bez potrzeby użycia dziesięciu garów, gdzie mi potem kupa sprzątania zostanie.
pokusiłam się dość bezczelnie o zaproponowanie Wam pewnego przepisu. nazywam to biedo obiado-kolacją. tanio, szybko i nawet smacznie.
potrzebujemy:

robimy:
* na oliwie podsmażamy posiekaną cebulę
* dodajmy pokrojoną cukinie i dusimy
* wg uznania można dodać czosnek, posolić lub whatever
* dusimy aż zrobi się prawie papka, która oblepi makaron

małe uwagi:
*ja najbardziej preferuję makaron razowy lubella, który zawsze mam w domu
*koleżanka radzi dla smaku dodać trochę papryczki peperonczino czy jakoś tak ( nie wiem, nie znam, nie próbowałam)


VOILA!
wygląda jak wygląda, ale smakuje miodzio 
cukinie uwielbiam w każdej postaci, a duszona cebulka dodaje wyrazistości i słodkości 'daniu'

aktualizacja!
nabyłam papryczki i będę próbować :D

17 komentarzy:

  1. Hahaha świetny przepis ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mascarpone do tego dodaj!! Wtedy to dopiero jest nieeeeebo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyłek odchudzam, ale może się skuszę jak polecasz ;)

      Usuń
  3. Wygląda smacznie, składniki lubimy Łatwo Szybko będziemy próbować; )
    Więcej takich przepisów please:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale rozumiem, że makaron najpierw w wodzie gotujemy? Takie pytanie od najgorszej z najgorszych kucharek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie, na patelkę od razu :D ;)
      wariatka :D <3 :*
      zrobię Ci na święta :D zresztą to Kaśki przepis to Ona nam zrobi :D

      Usuń
    2. Nic nie wspominałaś o wodzie to wolałam dopytać:) a szwagierka to dobre rzeczy robi;)

      Usuń
    3. kurcze, chyba powinnam uzupenić przzpis o ugotowanie makaronu hehe :D
      a szwagierka czepialska za to super gotuje :D hehehe :D

      Usuń
  5. oj uwielbiam cukinię i makaron... mój taki perfecto przepis to makaron z cukinią, kurczakiem w sosie pomidorowym. W ogóle to głodna się zrobiłam...no

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mniam!!!! tak też próbowałam, pyszka!!! ale jak w lodówce bieda, a do sklepu nie ma komu iść… ;)

      Usuń
  6. kochana z pomidorkami suszonymi w zalewie są dostepne w biedroneczce ;) rewelka Oliwia i Maniutek zajadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a pomidorki suszone z kaparami w oleju u nas zawsze w domu. next time o nie wzbogacę :D

      Usuń
  7. Kurcze!
    To i mnie chyba by nie przerosło! :)
    Zbieram się, i zbieram i daleko mi nadal do tej kuchni...

    OdpowiedzUsuń