piątek, 17 października 2014

it started

a dlaciego świato się świeci?
a ciemu się nie świeci?
a dlaciego pan ma ciapke?
a ciemu wieje?
a dlaciego tak lobiś?
a ciemu się piezie?
a dlaciego to gla?
a ciemu pieć się włońcił?
a dlaciego myjeś się?
a ciemu byłaś bludna?
a dlaciego auto jechało?
a ciemu to cierwone?
a dlaciego bułki świezie?
a ciemu ź maśłem?
a dlaciego piesiek ścieka?
a ciemu to kwiatek lośnie?
a dlaciego tzieba podewać?
a ciemu ..?
a dlaciego..?
a ciemu..?
a dlaciego……..?

(nid e translejszyn powyższego????? :D)

i tak dalej i tak dalej…..

zaczęło się.
nawet dość intensywnie, co czasami prowadzi matkę do leciutkiej, takiej tyci irytacji, ale ta jego determinacja finalnie doprowadza mnie do śmiechu.
i nawet pełna buzia nie jest w stanie Mu przeszkodzić!
cokolwiek by się nie powiedziało, ostatnie słowo musi należeć do Niego - A CIEMU????





czapka - dc kids tk maxx, spodnie - gray label, buty - feiyue, plecak - kanken

czapka - mini rodini, spodnie - bobo choses, okulary - maui and sons tk maxx


czapka - mini rodini, chusta - wayda, spodnie - miszkomaszko, kalosze - hunter, hulajnoga - mini micro

w ubraniowej roli głównej bluzo płaszczyk maybe4baby. ja jestem zachwycona, a nawet mój mąż! :D ta bluza, tudzież płaszczyk, w naszym przypadku to wygodniejsza i milsza alternatywa dla kurtki (nawet gdy siąpi!). 
Julek ostatnio uwielbia nakrycia głowy, mimo iż pogoda tego nieszczególnie wymaga bo temperatura u nas przyzwoita. okulary do czapki z daszkiem to również nie moja inicjatywa rzecz jasna ;)

łezka się w oku kręci. był malutkim pisklaczkiem, a teraz…...nadszedł czas nasilonej ciekawskości i samoświadomości. 
mój rezolutny Chłopczyk <3



10 komentarzy:

  1. Przy trzecim pytaniu za szybko przeczytałam i wyobraźnia mnie poniosła ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trudno się czasem nie śmiać jak coś wypali swoim słodkim głosem :D
      ciapkę mogłam zostawić na koniec żebyś dotrwała :D hehe ;)

      Usuń
  2. Młoda jak skończyła rok zaczęła mówić co to? teraz ma 21 miesięcy i nadal ten zwrot wychodzi jej najlepiej. Chyb a już nas przygotowuje,że jak się bardziej rozgada będzie gorzej :D Co do czapki i okularów mój mąż też tak chodzi,całkowicie tego nie rozumiem,ale jakoś toleruję ;) (peaches2505) Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a fakt było i "cio to?" :D teraz nastąpiło rozwinięcie :D
      a z tą czapką i okularami to o tyle dziwne, że latem nie chciał za bardzo ani jednego ani drugieho, a teraz kiedy słońce za chmurami… twój mąż też taka przekora? ;) :D

      Usuń
  3. Hahaha, love tego Gościa <3 U nas też cio to mama? i ciemu mama? na tapecie. Można się czasem nieźle zakręcić z odpowiedziami. Świetna ta kurta, gdyby nie to, że mam już 4 to bym brała! Buziak :*
    Magda&Miłosz

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG :D czy to szaleństwo że nie mogę się tego doczekać u siebie? Mój ma dwa lata i mówi nie wiele, w sumie zna zbiór różnych wyrazów ale nic do siebie nie pasuje :D Jull cudny! Ten płaszczyk też boski ale mam tyle wydatków że musi poczekać do wiosny :O

    Jeszcze z takim małym zapytaniem i ja! Wiem że Jull ma zbiór cudownych książek, czy jest post który opisuje chociaż jakąś ich część? Szukam czegoś z samymi literkami albo w większości z nimi bo mój jest zafascynowany, może masz coś godnego polecenia?

    Pozdrawiam :* Uściski dla Jula! Tak trzymaj! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. książek mamy mnogo, ale, że same literki to jedna ale średnio polecam więc nie polecam. muszę przygotować cos aktualnego nt książek ;)
      pozdrowionka :)
      :* :* :*

      Usuń
  5. swietna ta bluza... Wlasnie zastanawiam sie nad zakupem. Moj synek 2,5. Ale on z tych mniejszych, drobniejszych i nie wiem czy wybrac 1/2 czy 2/3...Na jaki zdecydowalas sie rozmiar dla Julka...? Ile julek mierzy ? Pozdrawiam. Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julo tez ma 2,5 a bluza 3-4 więc jesli Twój synuś jest dośc drobny to 2-3 powinno byc w sam raz :)
      pozdrawiam :)
      justyna

      Usuń