sobota, 19 lipca 2014

stare miasto młode duchem 

mówi się o tym przepięknym mieście, że to Wenecja północy. ponad sto mostów na Odrze robi wrażenie. niestety nie zawitamy nad rzekę w naszej fotorelacji bo nóżki tam Julka nie poniosły dzisiaj. możecie się za to dopatrzeć mix'u bogatej historii, czasów prl'u i nowoczesności w wydaniu zakrawającym o kicz. tu ciągle coś się dzieje, tu szybciej płynie w żyłach krew. to miejsce artystycznych, niepokornych dusz. 
Wrocław. kocham to miasto.







różowa kamienica, ostatnie piętro. mieszkało się tam i człowiek jakiś szczuplejszy był wtedy ;)





























koszulka - popupshop

spodenki - pola&frank

sandałki - salt water

plecak - anny who

termoopakowanie - j.l.childress



12 komentarzy:

  1. Fajny Wrocław w Twoim obiektywie, też bardzo to miasto lubię i chętnie odwiedzam :)
    Magda&Miłosz

    OdpowiedzUsuń
  2. moje studenckie miasto <3 kocham kocham kocham!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jul padł!! No nie wierze!! :)
    Klimat mista bomba <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam we Wrocławiu. Dzieki ze na chwile zabrałas mnie tam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gosia pe. /oskiiworld/19 lipca 2014 11:53

    Justyś!!! mój kochany wrocław, tak dawno tam nie byłam, ale w końcu bede miala konkretny powód (siostra wykańcza mieszkanie;D ) ah przeniosłam się na chwilę na rynek:) tez mieszkałam blisko rynku (tuż obok arkad), ale mi tęsknooo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wrocław piękny, ale chyba jednak wolę Poznań ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Foty cudowne :) a ja mam jeszcze takie pytanko, czym robisz zdjęcia tak jak np. do tego postu? bo są śliczne?:) aa i te instagramowe są z tel czy z aparatu? bo zawsze nie mogę się napatrzeć na jakość Twoich zdjęć !:):* całuski dla Julaaa:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      wyslę Ci zdjecie mega "cacka" na priv insta :)
      buziaki dla Kubunia :*

      Usuń
  8. O moje miasto! I to jakie ładne w tych Twoich ujęciach...:) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te Wasze ujęcia, musze nadrobić Wasze wojaże:)) Julo jak zwykle przeuroczy!! pozdrowionka od Franuli:)

    OdpowiedzUsuń
  10. uroczy dzieciaczek! świetne zdjęcia, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń