wtorek, 22 lipca 2014

focus na stopy
 feiyue & collegien 

ostatnio urzekła mnie pewna marka obuwnicza, a mianowicie francuska firma Feiyue. to alternatywa dla Vans'ów jak bym miała przyrównać do bardziej popularnego obuwia. Feiyue w języku chińskim oznacza "iść na przód", co dosłownie i w przenośni jak najbardziej pasuje do fashion marki obuwniczej. niech o jej klasie  świadczy współpraca z magazynem MILK. dzięki niej powstały ciekawe modele tych tramapko-tenisówek. mój wybór padł na na klasyczny model na rzepy i za kostkę w neutralnych kolorach, który będzie miał za zadanie służyć  głównie jesienią. obecnie można jeszcze poprzebierać w przecenionych modelach np. tu.

muszę wspomnieć o niebańskich skarpetkach kolejnej francuskiej marki Collegien. skusił mnie głównie kolor, na który polowałam od roku oraz bardzo pochlebne opinie wśród użytkowników. muszę przyznać, że jakość jest rewelacyjna. mięsiste, a w dotyku jak jedwab. zobaczymy jak po praniu. w Polsce dostępne tu.








modele Feiyue with MILK on the rocks





koszulka - miszkomaszko  /  spodenki - gray label

3 komentarze:

  1. Tak jak pisanie o skarpetkach może wydawać się komuś śmieszne, tak ja wciąż poszukuję Tych idealnych. Nie miałam pojęcia, że kupienie dziecku porządnych skarpetek będzie graniczyło z cudem! W tej chwili jestem w stanie zapłacić za nie nawet większą sumę byle tylko były fajne (miłe w dotyku, mięsiste, JEDNOKOLOROWE i nie uciskały nóżki) No to tyle o soksach :P Buty też fajne ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je juz. Extra. Język z kocurem boski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy te buty maja usztywnianą pięte?

    OdpowiedzUsuń