niedziela, 11 maja 2014

a bit oldschool


dziś trochę sentymentalnie, oldchoolo'owo, nonszalancko. klasyczny model butów, klasyczne dżinsy i koszulka marki, której obuwie cieszyło mnie w podstawówce, a potem na lata o niej zapomniałam.
i glamour lump gotowy ;)






















na oldschol' ove kangoorzątko składają się:

bluza - Nununu Baby 
50% off w jakimś zagranicznym szopie, jakiś czas temu

t-shirt - Kangaroos  
tkmaxx (33zł) 17-18 lat temu miała 2 pary butów tej marki i mam senstyment :)
no i ten kangoor, który idealnie pasuje do poczyniań Julka czyli "skaczcie do góry jak…" ;)

jeansy - Mini Rodini
blogowa world premiera Julka w jeansach :D dla mnie bomba! spodnie kupione prawie 1,5 roku temu w rozmiarze 80/86 i wciąż dobrze wyglądają na tyłeczku, a do tego za mniej niż pół obecnej ceny. w pasie mają gumkę jak spodnie dresowe więc jednak nie są to wciąż klasyczne dżinsy. i takich jeszcze długo nie przewiduję w Julka szafie.

buty - Adidas Dragon
trochę Was podrażnię, bo kupione również za niemal pół ceny. ma się kontakty ;) buziaki dla Ciotki :*
w tym ojcowe Adaśki również :D sesese ;)

plecak - Kanken Mini

biszkopty - Petiki 
3,50zł Chata Polska
mam nadzieję, że nie przepłaciłam! ;)
choć po oldschoolovemu to powinien wcinać Mulatka 

15 komentarzy:

  1. Całusy!
    A jak nununu oceniasz? Ja mam jedną bluzę dla Heli i raczej marna jakość, po kilku praniach wygląda jak szmata, a nie ciuch za 200zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      ja bardzo lubię nununu i nie narzzekam. mam 3 pary "dołów" bo 2leginsy i 1 porki i chyba jeszcze bym jedne chciała bo sa lubie ten materiał ich. nic się nie zmiechaciło czy zdefasonowało. tshirt lekko schodzą szwy na bok, ale zupelnie mi to nie przeszkadza, bo my takie lumpy są. co do bluzy to też jestem zadowolona i nawet dziś tak myślałam , że ona tak fajna bo nie jest za gruba, w sam raz na tę porę. trochę się w pewnym miejscu zmechliła ale Jul nią szoruje okrutnie więc pewnie dlatego, ale na tle tych kropek i dziur to zupełnie niewidoczne,wręcz zeszmacenie pożądane ;) ja jestem fanką nununu.

      Usuń
  2. Ja wiem, że one takie lumpiaste mają być i też uwielbiam grunge, ale u mnie szew wykręcił się totalnie i zrobiły się dziurki, a nie chodzi w tym non stop. Może jakiś felerny egzemplarz, bo na Julu ta bluza faktycznie wygląda bardzo "elegancko" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no elegancik ;)
      koleżanka kiedyś kupiła ich białe portki nakrapiane z dziurką. ze z zagranicy to nie było sensu wymieniać. dało się zaszyć i zszycie "zginęło" wsrod kropek. moze to kwestia fasonu, ze tak szwy zeszły, bo nasza rozpinana, choc sama nie wiem, tak tlumaczę :/ szkoda :/

      Usuń
  3. właśnie miałam pisać że Julek w dżinsach taki niejulkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasuje Julkowi ten image:-) Mam pytanie o adasie, czy podczas chodzenia ten język się nie przesuwa? Ja fanka kangaroos wielka i Beatia biega w takich ale jezor się nam przesuwa choć rzept trzymają i szukam nowej miłości butowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przesuwa się, jest wsio ok. moze wasz krzywo wszyty :( zdarzyło mi się kiedyś to w moich butach, nie pamiętam już marki. kaszana :(

      Usuń
  5. Nawiązując dzis do opisu to nas musilas niz dawno odlubiec!! ;)
    Buziaki dla Jula! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale mnie rozsmieszyłas teraz Bejbe hahahahahahaha :* :* :*
      raczej moje nowe obserwacje mnie skłoniły do tej opinii, i sama już czuję potrzebę aby się uspokoić z tą ferią barw, wzorów, ale nie porzucimy tego na amen, oj na pewno nie!!!!!! :D


      Usuń
    2. nie pomyslałam, że tak głupio to zabrzmiało i wywaliłam hihihi :* :* :* <3

      Usuń
  6. Świetnie wygląda! I jeansy mu rewelacyjnie pasują. :-*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wygląda.. ja za jeansami też nie przepadam.. poza tym na Milkę dobre tylko 9-12 w pasie ale krótkie, więc o zgozo.. ma dwie pary, czasem nosi.. tato ją w nich lubi, ja nieco mniej ale są, więc nosić trza :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. W Lidlu od 19.05. będę różnego rodzaju "kopalu" :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. W Lidlu od 19.05. będę różnego rodzaju "kopalu" :-).

    OdpowiedzUsuń