niedziela, 15 listopada 2015

perfect match of colours










"Native Shoes to jedne z naszych ulubionych butów, zarówno pod względem funkcjonalności, jak i ciekawego designu. Wykonane z pianki EVA, w całości wegańskie, ciepłe i nieprzemakalne. Wzorniczo przypominają buty do chodzenia po górach, bądź zimowe buty miejskie, jednak są lekkie i mają miękką podeszwę, podobnie jak pozostałe modele marki. Native Fitzsimmons są mega nietypowe, co czyni je jeszcze ciekawszymi. Nadają się do chodzenia po mieście zarówno w deszczową jesień, jak i mroźną zimę, bo utrzymują ciepło wewnątrz buta dzięki “wbudowanej” ciepłej skarpetce z neoprenu oraz piance o podwójnej gęstości."

Pan Pablo

spodnie - I DIG DENIM

kurtka - MINI RODINI

apaszka - WAYDA TOULOUSE

ulubiona czapka - ELLALU


6 komentarzy:

  1. Jestem na tak - szczególnie ta kurtka w pandy... och skradła moje serce!
    Jestem na nie - pogoda... mogło by być lato i te trzydzieści stopni (żeby nie było - ja wcale nie narzekałam, podczas tych upałów ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna kurtka tylko czemu takie ceny eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( no niestety ale warto szczególnie, że kupiłam ją na 50% wyprzedaży i 2 sezony posłuży :)

      Usuń