wtorek, 2 czerwca 2015


get the MINI RODINI look 

with

cocoshki & sobie jesteśmy

szwedzkie mini rodini to moje pierwsze love jeśli chodzi o dziecięce marki niszowe. właściwie to od niej się wszystko zaczęło. wszystko czyli moja przygoda z blogowaniem. poczułam się 'natchniona' do pokazania czegoś…innego. ja, wielbicielka prostoty i wszelkich basic kolekcji, pokochałam te szalone, często na granicy kiczu printy, ale przy tym całym szaleństwie i klasyczne, uniwersalne fasony. jednak za największy atut mini rodini uważam to, że jest kwintesencją mix & match. chwytasz i pasuje. i można tak bezkarnie bez końca! wygodne to niesłychanie. muszę się przyznać, że każdą jedną kolekcję 'polubiam' od drugiego wejrzenia. ale jak już tak polubię to na całego! bo właśnie tak jest z tym całym mini rodini...you can hate it or love it ! ale nie możesz być obojętnym! no way!

no więc jeśli lubicie zabawę fatałaszkami, a Wasze dzieci są radosne i odważne to sklep cocoshki przygotował dla Was nie lada fun! fun z mini rodini  i nawet specjalnie wysilać się nie trzeba by wygrać dwie stówki na mini rodini'owe zakupy. wystarczy udostępnić na facebook'u lub instagram'ie plakat konkursowy, odpowiednio oznaczyć i voila! 
poniżej kilka moich szalonych propozycji, które może Was zainspirują do tworzenia własnych zestawów.












zapraszamy do ubierankowej zabawy!



2 komentarze: