piątek, 8 maja 2015

insta bałagan





























































16 komentarzy:

  1. Piękny Julek, piękny dom, piękne zdjecia. Z ogromna przyjemnością sie Was ogłada. I jesli można wiedzieć skąd takie fajne buty Mamy i Jula (beż i granat).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      a nasze tenisówki to Chipie. pachną gumą balonową! :D mamy z promocji na showroom.pl, ale są chyba jeszcze na hegos.pl :)

      Usuń
  2. Wiele jest blogów z tzw lajfstajlem dziecięcym, ale tylko u Ciebie nie uderza w twarz zadęcie. Czuć szczerość i jest taki klimat specyficzny bałaganiarski. No i Jul. Jest gość, a nawet półtora. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! coś ostatnio czytałam o tym, że się stylizuje zdjęcia na blogi. no to ja nie stylizuje bo mi się nie chce nawet. jak jest ładniejsze foto jakieś tzn. że nie wystylizowałam ale po prostu posprzątałam :D ;) no a tak to tak, taki bałagan mamy :D
      pozdrawiam!
      justyna

      Usuń
  3. Tak fantastycznie urzadzone mieszkanko ze brakuje mi "achow" a Julek i jak go ubierasz nadaje sie do gazety o modzie rewelacja naprawde

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam trzy ulubione blogi a wasz lubię najbardziej. Te zdjęcia, które oglądam po kilka, nawet kilkanaście razy... Julek powala, śliczny, radosny, zawsze super ubrany. Dla mnie inspiracja, choć mój mały ma dopiero niespełna rok:) Tylko szkoda, że nie opisane każde zdjęcie;)
    Byłam ciekawa butów (ale już wiem, że to chipie) a skąd koszula mamy biało-czarna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za miłe słowa! :*
      no niestety wszystkich fotek opisać się nie da, ale zawsze można zapytać :D no więc koszula jest w realu granatowo biała, a tu przez filt na aparacie tak wyszła. kupiłam ją na dziale męskim w hm zaraz po ciąży :)

      Usuń
    2. :) chcę zamówić chipie i jeszcze jedno pytanie odnośnie nich.. czy numeracja standardowa? noszę 36 i wydaje mi się patrząc na rozmiarówkę, że powinnam zamówić 37.?

      Usuń
    3. dokladnie tak! ja zamiam i dla j i dla siebie rozmiar wieksze i sa ok :)

      Usuń
  5. A skąd ta pościel w dinozaury?

    OdpowiedzUsuń
  6. oglądanie waszych kadrów to czysta przyjemność. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciotka, co to za zegarek? Jestem na etapie zażyczenia sobie jakiegoś na uro i szukam inspiracji;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haniu, to nixon :D idelany prezent na urodziny :D yeah!

      Usuń