środa, 10 września 2014


indian summer II

dziś kolejna odsłona naszego babiego lata. jeśli pogoda będzie dopisywać to intensywnie Was jeszcze pomęczę w tym temacie. mam nadzieję, że mój blog rozwinie się jeszcze w innych kierunkach w najbliższym czasie. choć bardzo wolno nabieram odwagi, ale lepiej późno niż.. wiadomo. mam nadzieję, że się szybko nie zniechęcę, bo ja jestem z tych mało ambitnych i niezbyt wierzących we własne siły.




















czapka - DC KIDS tkmaxx 25 zł :D
klasyczny full cap w wersji dziecięcej i w takiej wybornej cenie to jedna z moich najbardziej udanych zdobyczy.

spodnie - BOBO CHOSES 
flanelowe spodnie z tegorocznej kolekcji wiosenno-letniej

buty - FEIYUE

na koniec jesienna świeżynka w szafie…
bluza - EMILE ET IDA
cudowna bawełna, fantastyczny krój (mój ulubiony rękaw reglan, a do tego taki ściągacz-nieściągacz dzięki czemu bluza nie podnosi się do pępka :P) no i ten kolor!!!! przepiękny, jesienny…SZAFRAN!!! 

EEI to francuska marka o retro - romantycznym filingu. zgaszone kolory, klasyczne kroje, piękne materiały i subtelne detale to główne atrybuty tych ubrań. dla mnie dodatkowym atutem jest fakt iż są produkowane w Europie i zgodnie ze standardami ekologicznymi. 
kolekcja jesienno-zimowa jest przeurocza. troszkę szkoda, że część kolekcji chłopięcej jest znacznie uboższa niż dziewczęca. mamy dziewczynek mają w czym wybierać bo tych ubranek jest naprawdę sporo. choć i ograniczony wybór wersji bardziej chłopięcych można przekuć w atut bo wszystko by się
chciało!!!! :D 

15 komentarzy:

  1. Super outfit. Też mamy bluzę EEI. Wszytsko super, ale rozmiarowkę to mają dziwną;)Lilka ma 4E, na długość ok, a rękawy na 2 razy zawinięte.
    A jakie zmiany planujesz?Zastanow się dwa razy jak chcesz przenosić na wordpressa. Mało nie usiwiałam, a z nerwów zjadłam 3 opakowania ciastek.

    OdpowiedzUsuń
  2. jejku, jaka super bluza! aż sama taką chcę :P

    widziałam w lumpeksie WERONA malutkie air force białe i miodowe timbki na zimę, ale niestety nie widziałam na nich rozmiarówki. Jak będziecie w pobliżu wpadnijcie, może jeszcze są bo super były! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez taka chce! :D
      dzieki Martynko za info! bastuje z butami narazie :D ale miodowe timbki jesli jak new i 25 to moze moze :D

      Usuń
  3. Sobie jesteśmy czy mi się wydaje czy zjadło posta batmanowego? :-) Jull jak zawsze cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. batmanowego nie bylo, ale jesli o kombinezon batmana to wciaz "wisi" na blogu :) prawda, ze porzadek ostanio mlausi zrobilam i cos tak sie wywalilo ;)

      Usuń
  4. I nawet te buty tak wysoko na potrzeby sesji zarzucone ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtarzam się, ale ten brąz mega pasuje do Jula :) a buty śnią mi się po nocach ;)
    Magda&Miłosz

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny Julek i świetna stylówa :) A mogę spytać jaki rozmiar bluzy EEI macie? Ja kupiłam z poprzedniej kolekcji bluze rozmiar 4lata na 2-letniego syna i wszystko byłoby super gdyby nie to, że nie przechodzi przez głowę ;) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nasza druga dokladnie z tego fasonu. ze 3 kolekcje wstecz kupiłam rozm na 2 lata dla 6 mis jula :D i mial z tylu napę przy dekolcie. ale wtedy te bluzy byly wieksze bo ona jest dobra do dzis, tylko sprzedalam niedawno no bo sie znudzila. w tej kolekcji mamy 4 bo ponoc jest mniejsza i faktycznie ta bluza jest idealna na prawie 2,5 latka. przez glowe nie mam problemow. moze od fasonu zalezy :(

      Usuń
    2. No, my też mamy rozm. 4 a fason identyczny, więc nie wiem co poszło nie tak ;) wielkością jest troszke za duża, ale to tylko mogłam sprawdzić przykładając do innych bluz :) wiem, że właśnie te na rozmiar 2 mają napy przy dekolcie, ale te większe już nie:( muszę poszukać ogarniętej krawcowej co by mi coś wykombinowała :)

      Usuń
    3. o kurcze, to dziwne w takim razie :( moz euda sie cos wykombinowac bo jest fajowa!

      Usuń
  7. nie wiem dlaczego, ale jak zobaczylam bluze pomyslalam i vertbaudet czy la redoute, z ktorych my zamawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  8. rowniez francuska firma i roznie to bywa z rozmiarem. na szczescie mizna oddawac za darmo, takze zamawial 2-3 tego samego typu :P

    OdpowiedzUsuń