poniedziałek, 16 czerwca 2014


codzienność 

codziennie staram się uszczęśliwiać moje dziecko. chcę żeby miał beztroskie dzieciństwo. nie, że rozpuszczać jak przysłowiowy dziadowski bicz. choć czasem daje mi popalić i czuję się wtedy bezsilna. jednak staram się nie akceptować takiego zachowania. jego życie jest kolorowe na ile to możliwe. nie pracuję i poświęcam mu dużo czasu, choć mam ciągle niedosyt i wyrzuty, że jednak to za mało lub mało wartościowo. tłumaczę sobie, że oboje musimy mieć chwile wytchnienia. czasem krótsze, czasem dłuższe.
przedpołudnia spędzamy najaktywniej. letnia pogoda sprzyja harcom. bawi się On i bawię się ja. łapię te momenty w kadrach. może nie najpiękniejszych, może nieprofesjonalnych, ale naszych, takich pełnych emocji, bo z Julkiem nie może być inaczej. żałuję, że karta pamięci odmówiła mi dziś współpracy i foto story skończyło się na boisku. 
a swoją drogą na naukę nigdy nie jest za późno i trzeba by jakiejś teorii i praktyki fotografii nabyć. jestem leniem i muszę się przyznać, że nigdy niczego na ten temat nie przeczytałam, nigdy nie korzystałam też czyiś wskazówek. jestem zielona. zielona jak ten muł na dnie.






















Babcia Ala, lat 65 (niech mi wybaczy to info), jak się okazało wciąż jest całkiem gibka :D


czapka full cap - DC kids tk maxx 
to był jeden z łupów dekady :D 25 zł za idealny fason i rozmiar czapki tej kultowej marki :D

koszulka - mini&maximus
świetna, łobuzerska marka z surfingowym sznytem. nasza w rozmiarze na 3 lata.

spodenki - lindex
porteczki z działu basic są jednymi z moich ulubionych. 

buty - vans
kupiłam w firmowym sklepie stacjonarnym więc nie wiem gdzie szukać w internecie.





17 komentarzy:

  1. No nie mów, że nie umiesz robić zdjęć! Wiedza o fotografii się na pewno przyda, ale trzeba mieć jednak tą wrażliwość, to swoiste oko....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ryli! ja mam wiecznie na jednym ustawieniu aparat :D tryb sportowy w sam raz dla Julka :D
      czuję już lekki niedosyt hehe :D ;)

      Usuń
  2. Taka czapa! Taki łup! I HEJT JU !;))
    A babcia szał! No poważnie! Pogratulować ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciotka, to taki fart z tą czapką, że aj kent belivit!!!!!! :D
      Babcia szał na serio :D

      Usuń
  3. Po koszulce widze jaka jest roznica miedzy naszymi chlopakami :)
    Ten sam rozmiar ten sam wiek a jakby "inny swiat" :D
    Na Diego jestprawie w sam raz a Julkowi pozlozy jeszcze zapewne ze 2sezony :)
    -
    Babcie Ale sa najlepsze mam nadzieje, ze tez taka bede za 100lat :* :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julkowi na pewno jeszcze posłuży, jest ekonomiczniejszy hehehe :D ;)
      a Ty na pewno będziesz super Granny :*

      Usuń
  4. Gibkiej babci zazdroszczę (buzia dla niej zresztą :-*), a co do fotografii to ja mam podobnie. Tyle, że na Twoich zdjęciach nie widać braku wiedzy (jeśli rzeczywiście jej nie masz), a na moich niestety tak. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komplement, ale ja po prostu walę na oślep na trybie sportowym :D ot cała technika :D

      Usuń
  5. taką babcię mieć to skarb!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedynie ... ♥♥♥ --> taki standard :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana a Ty jak zwykle skromna do przesady. Twoim zdjeciom nicnie brakuje. Choć musze przyznać ze ten boski model ma w tym swój udział. Całusy dla mega, super babci!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że Ci się podobają :* choć faktycznie to Juliuszszo je tworzy tak naprawdę :)
      Babcia by podziękowała i rownież pozdrowiła, ale nie wie, że hula po necie hehe boję się jej to przekazać :D :*

      Usuń
  8. Odlotowe babcie rulzzz, buziaki dla Waszej!
    A ta czapa jest genialna, szukałam w tikeju, ale nic nawet odrobinę podobnego nie było ;)
    Magda&Miłosz

    OdpowiedzUsuń
  9. Babcia - superrr!! :) a Julek ma świetną tą czapę!:))

    OdpowiedzUsuń