poniedziałek, 26 października 2015

w jesiennym nastroju

























JESIENIĄ

Jesienią, jesienią
Sady się rumienią,
Czerwone jabłuszka 
Pomiędzy zielenią.

Czerwone jabłuszka, 
Złociste gruszeczki
Świecą się jak gwiazdy
Pomiędzy listeczki.

- Pójdę, ja się pójdę
Pokłonić jabłoni, 
Może mi jabłuszko
W czapeczkę uroni!

Pójdę ja do gruszy, 
Nastawię fartuszka,
Może w niego spadnie
Jaka śliczna gruszka!

Jesienią, jesienią
Sady się rumienią,
Czerwone jabłuszka 
Pomiędzy zielenią.

Maria Konopnicka 






granatowa bluzka ZEZUZULLA
spodnie w misie NOSWEET
przepis na ciastka podwójnie czekoladowe z książki "WHITE PLATE SŁODKIE"
burgundowe spodnie MINI RODINI
rozpinany sweter z kapturem TERRANOVA
nasz jesienny drink - mleko, kakao, miód 

12 komentarzy:

  1. Cudownw kadry, iście jesienne!
    Ogromnie cieszę się że jesień napędza nowe posty ;)) piękną macie pogode, u nas nad morzem mimo słońca zdecydowanie zimniej, moje dziecko pyta codziennie czy spadnie śnieg :))))

    Spodnie mini rodini w połączeniu z misiową bluzą wyglądają mega! No sama bym ubrała do kakałka :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekne zdjecia, Julo boski:)
    pytanie z innej beczki, czytam bloga juz od dawna, od jakiegos czasu nie moge was obserwowac na IG:( why?, ubolewam bo u Was zawsze cos ciekawego sie dzieje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje :)
      jeśli przeglądasz tylko na kompie to mam zamknięte od jakiegoś czasu, zdarza mi się czasowo otworzyć. jeśli jesteś na instagramie z nami to nie wiem :( jaki masz nick na ig?

      Usuń
    2. wlasnie na tel nie moge Was obserwowac :(
      emzetka_plus

      Usuń
  3. Genialne! I coraz piękniejsze zdjęcia... :>

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam ponad wszystko <3 zdjęcia boskie!

    OdpowiedzUsuń