wtorek, 26 listopada 2013



winter where are you? we're looking for you....

Tak naprawdę to zaklinam aurę pogodową aby śniegu nam jeszcze nie serwowała (mamy jesień w końcu, heloł!). Uwielbiam ten biały puszek, ale przez jakieś kilka godzin odkąd się pojawia. Magiczny, śnieżny klimat zamawiam ewentualnie na samą wigilię. O tak! Napatrzę się, powzdycham, nazachwycam jak pięknie i cudownie oraz jak to było za młodu. Szybko mam dość. To chyba już starość. Śnieg? No, thanks tak do następnego roku.
Ale jakby nas wziął z zaskoczenia to jesteśmy zwarci i gotowi, bo na tą zimę zaopatrzyłam nas już w kwietniu. Tak wiem, jestę świrę .







czapa, kombinezon - mini rodini tu / szalik - roxy tkmaxx / buty - pepino tkmaxx 

20 komentarzy:

  1. oj jak ja Cię rozumiem - śniegu nie lubię bo wiem co później będzie -jedna wielka chlapa na drodze.... brrr
    młody wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty śnieg ohyda :/ chlapa ble, a razem z chlapą niespodzianki po zwierzęce :/ !! pomijam, ze nie lubie bo moj wozek po sniegu no nie pojedzie ni chu chu ;)

      Usuń
    2. Też nienawidzę!! Ale takiego białego i puchowego nie mogę się doczekać!! I reakcji Karlosa na śnieg - bezcenne :)

      Genialny macie kombi :P Zazdrocha :P

      Usuń
    3. to kombinezon kosmonauty ;) :D

      Usuń
  2. Mateusz ostatnio codziennie o poranku wygląda sniegu

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim kombi to nawet najgorsze mrozy nie straszne. Już widzę Jula jak tarza się w tym w śniegu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się wywali to już nie wstanie ;) kroczy w nim jak kosmonauta ;) ale ciepło, że hoho! rozmiar taki na 2 sezony(1,5-3 lata) i dlatego teraz taki spory, ale mniejszy byłby za mały.

      Usuń
  4. Kombinezon genialny... w ogóle jak widzę takie maluchy, to do wyściskania:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boziu, jak ja widzę maluchy to wymiękam!!!!! każde jedno bym wymiętoliła :D

      Usuń
  5. Ja do fanów śniegu nie należę, ale podczas tego pobytu w Polsce liczyłam na to, że synkowi uda mi się go pokazać. Niestety, nie udało się, choć do piątku jeszcze czas... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Julo zaklina śnieg :D ja osobiście śniegu nie lubię i nie tęskno mi do niego :D dobrze że mamy jeszcze piękne słoneczko w wielkopolsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas tez piekne slonce!!!!!!!!!!!!!!!!! powietrze zimowe, ale aura letnia :D

      Usuń
  7. Julo zaklinacz śniegu :D ja za śniegiem nie przepadam i nie jest mi tęskno do niego :D dobrze, że za oknem piękne słońce świeci

    OdpowiedzUsuń
  8. super kombinezon, cudwone oczka - jak zawsze muszę o tym wspomnieć :) pozdrawiamy
    www.kacikkuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :* no Kubuś ma tak samo piękne oczęta!!!!!!!!!

      Usuń
  9. boski ten kombinezon ! wyjątkowo baaaardzo podoba mi się maluch w wersji black ;)) Wy już w pełni gotowi na zimę,my jeszcze prawie nic tak grubego nie mamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Was pewnie nie będzie potrzeby az takiego bunkrowania się, albo będzie krótki czas :)

      Usuń